Overzicht Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen

Selectie wijzigen : incl. sub-eenheden

Doctoraatsverdediging Steven Vanmarcke

07
mrt
2017

Perturbed cortical hierarchies in Autism Spectrum Disorder: The case of high-level vision

Gastlezing onderwijs aan leerlingen met ernstige meervoudige beperkingen

08
mrt
2017

Professor Arthur-Kelly licht in deze lezing zijn werk toe rond communicatie, interactie en betrokkenheid van leerlingen met EMB, zowel in de context van de buitengewone scholen, als van de reguliere (inclusieve) scholen in Australië.

PraxisP Professional

08
mrt
2017

PraxisP Professional is een reeks lezingen voor professionelen werkzaam in het psychologisch of pedagogisch werkveld. In deze lezingen wordt actuele en wetenschappelijk onderbouwde informatie geboden over diverse psychologische en pedagogische vragen en problemen. De lezingen worden steeds gegeven door medewerkers van de Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen (KU Leuven) die expert zijn in het betreffende domein.

Doctoraatsverdediging Kristien Philippaers

14
mrt
2017

Perceived employability, an asset to employee performance? Why and when (not)

Doctoraatsverdediging Magali Van de Walle

23
mrt
2017

Middle childhood attachment and depressive symptoms. The role of an increased focus on mother during distress.

Systematic reviews of quantitative and/or qualitative evidence 2017 (SR2017)

29
mrt
2017

The KU Leuven Methodology of Educational Sciences Research Group organizes a multi-disciplinary workshop designed to provide faculty, PhD, doctoral students, and other researchers in the area of Educational and Behavioral Sciences, Social Welfare and Healthcare sciences with the fundamental background and skills required to conduct a systematic review of research regarding treatments, interventions, therapies, or experiences.

Systematic reviews of quantitative and/or qualitative evidence 2017 (SR2017)

31
mrt
2017

The KU Leuven Methodology of Educational Sciences Research Group organizes a multi-disciplinary workshop designed to provide faculty, PhD, doctoral students, and other researchers in the area of Educational and Behavioral Sciences, Social Welfare and Healthcare sciences with the fundamental background and skills required to conduct a systematic review of research regarding treatments, interventions, therapies, or experiences.

Doctoraatsverdediging Charlotte Struyve

07
apr
2017

Teacher leadership in (inter)action: Empirical studies in primary and secondary schools.

Triple C

20
apr
2017

De Triple-C methodiek, ter ondersteuning van mensen met een (verstandelijke) beperking en probleemgedrag, wordt toegelicht en geïllustreerd vanuit haar toepassing in centrum De Lovie. Deze workshop wordt mogelijk gemaakt dankzij ondersteuning vanuit ENABLIN+ (www.enablinplus.eu).

Pagina's